Een top vakantiehuis met privacy, wifi en airco/verwarming, Tijarafe, La Palma, Canarische Eilanden Casa Tio Juan
Een top vakantiehuis met privacy, wifi en airco/verwarming
Tijarafe, La Palma, Canarische Eilanden
www.casa-tiojuan-lapalma.com

Commentaar van gasten.
 In alle opzichten een geweldig onderkomen.
Ligt mooi, rustig, extreem schoon, erg praktische voorzieningen (bijvoorbeeld een waterkoker!).
Mooie tuin en terras. Warm welkom. Alles met kwaliteit gedaan.
Lieverds van mensen.
Een topper voor die prijs.

Wij hebben voor het tweede opeenvolgende jaar twee weken volop genoten van het eiland. Alle positieve berichten over La Palma kloppen gewoon, dus die gaan we hier niet herhalen.
Wat Casa Tio Juan en de verhuurders betreft:
Adelto en Maxima hebben zich echt als doel gesteld om je een zo perfect mogelijk verblijf te bieden. Adelto tuft met zijn brommobiel voor je uit naar het huisje en legt alles, ook al is het in het Spaans, geduldig en begrijpelijk uit.
Als welkom is er ook fruit, een heerlijk hapje en een fles plaatselijke wijn.
De ruimte rondom het huis is om te genieten; een mooie tuin, slim gebruik van struiken (bv voor het slaapkamerraam) en volop ruimte om te genieten van de zon of relaxed in de schaduw te vertoeven.
De omgeving is heel rustig. Het meeste geluid komt van de fluitende vogels rond het huis.
Het huisje zelf is mooi en degelijk, zeer schoon (zelfs geen klein spinnenwebje aan de toch redelijk hoge zoldering) en bovenal in alle opzichten praktisch.
De uitrusting in het huisje is uitgebreid, alles werkt en heeft nut. Wij hebben niets kunnen bedenken wat we in deze week hebben gemist.
Als je net als wij blij bent met je verblijf in casa Tio Juan, schrijf dan ook een leuke reactie in het gastenboek. Zeker Maxima vindt dit heel leuk.

Hierbij onze loftuitingen over Tio Juan:
In november 2015 waren we weer een paar weken op La Palma. Nu voor het eerst in casa Tio Juan.
Lekker ruim huisje voor 2 personen. Ook veel ruimte rondom en een mooi uitzicht.
Het laatste stukje weg tot de oprit naar het huisje is erg nauw en bobbelig, maar daar wen je gauw aan.
De verzorging door de eigenaresse Maxima was zeer goed. Meer dan genoeg handdoeken en lekker schoon alles.
En een allervriendelijkste ontvangst!
De bedden waren mooi opgemaakt en genoeg extra beddengoed voor een eventuele koudere nacht, (hebben wij niet nodig gehad!)
De keukenuitrusting is ook in orde, maar je kunt ook heel voordelig in allerlei restaurantjes lekker eten.
Wij hopen nog eens terug te komen!

We zijn weer thuis.
Mooie week gehad ; leuk huisje aardige mensen.
Dank voor de hulp.

We zijn weer thuis. Vannacht om 4.30 uur kwamen we weer thuis aan.
We hebben erg genoten, Voor een aantal jaren terug waren we ook op La Palma, aan de andere kant bij Tigatale.
Deze kant is erg mooi, zeker ten noorden van Los Llanos richting Lastricias.
Het huisje was prima, mooi schoon en alles was er. Een flesje wijn en fruit stond klaar, wat wil je nog meer.
Het is echt een paradijsje.
Het weer was goed, het werd eigenlijk steeds beter. De lange wandelingen, die we gemaakt hebben waren prachtig, de markeringen zijn af en toe overdreven veel en op andere stukken ontbreken ze volkomen, zijn we wel gewend eigenlijk, komt in Italie ook veel voor, afhankelijk van de plaatselijke wandelclubs.
Bedankt voor de goede zorgen en bedank en groet Maxima nogmaals van ons.
Tot ziens.

Inmiddels weer terug in het koude Nederland, wou ik u graag nog even op de hoogte stellen van het verblijf op La palma. We hebben erg genoten en alles was erg netjes en goed geregeld. Hartelijk dank hiervoor.
Het huisje was prima (zelf nog mooier dan we verwacht hadden na foto's op de site!).
We hebben ons ogen uit gekeken naar de prachtige natuur op La palma. En veel leuke dingen en aanraders in onderstaande mail bezocht.
We hebben zelf de huiseigenaren niet meer gesproken bij vertrek, we wisten niet goed wat we met de sleutel moesten en hebben deze met een begeleidend briefje (in ons beste spaans) op de tafel gelegd. Hopelijk is dit goed gegaan. Zou je de huiseigenaren nog op de hoogte willen brengen dat wij erg genoten hebben en hartelijk dank voor hun vriendelijkheid!
Hopelijk kunnen wij la palma nog een keer bezoeken, en dan zullen we zeker via dezelfde weg in de lucht komen!
Saludos cordiales,

Met deze laten we weten dat we goed thuis zijn aangekomen.
Doordat we de taal niet kennen en maxima zich ook niet kon verstaanbaar maken aan ons ben ik zo vrij te vragen aan jou om maxima te bedanken voor het leuke onthaal met verse bloemen, de fruitmand en de lekkere fles wijn.
We hebben enorm genoten van het zeer nette huisje waar we alles hadden wat we maar konden wensen.

We zijn nu ongeveer twee weken terug van La Palma en weer aan het werk. Graag willen we je even laten weten, dat we een zeer geslaagde vakantie hebben doorgebracht in Casa Tio Juan. Het huis was comfortabel en compleet ingericht. Vooral ook erg schoon! Maxima en haar man hebben we enkele malen op bezoek gehad (tijdens het besproeien van de tuin), aardige mensen. Ze hebben ons regelmatig overladen met drie soorten pruimen, bananen, vijgen en avocado’s.
Het eiland heeft onze verwachtingen meer dan waar gemaakt. Regelmatig stonden we versteld van het geweldige landschap en bijzondere natuur.
Bedankt voor de tips, die je ons vooraf hebt gemaild. We hebben er regelmatig gebruik van gemaakt. We hebben (in grote lijnen) het gehele eiland gezien en hier en daar ook het dagelijkse leven beleefd. Mede door de relaxte sfeer op het eiland konden we onthaasten en kwamen we na deze twee weken op La Palma weer uitgerust thuis. We kijken met plezier terug op deze bijzondere vakantie.
Els, nog erg bedankt dat je alles zo perfect voor ons hebt geregeld. Compliment! We zullen iedereen een reis naar La Palma zeker aanbevelen en hierbij je goede service van harte aanbevelen

Wij hebben weer heel erg genoten van ons verblijf in casa tio Juan! Als afscheidscadeau gaf Máxima ons een zak gesuikerde amandelnoten. Is dit een specialiteit van La Palma? We kochten ook een zakje tijdens een wandeling in Las Tricias.

We wilden jullie nog even laten weten dat het ons fantastisch bevallen is in Casa Tio Juan eind oktober. We hebben een heerlijke 10 dagen gehad. Willen jullie nogmaals de complimenten overbrengen aan Maxima en haar man voor het perfecte huis en de goede zorgen. Er was een probleempje met de geijser dat in elk geval door haar man onmidddelik provisorisch is verholpen, zodat we er weinig last van hebben gehad.
En jullie dank voor de uitstekende organisatie.

Onze twee weken in Tio Juan zitten er bijna op. Een heel leuk huisje op een prachtige plek. Wij spreken bijna geen Spaans en kunnen Maxima daarom niet uitleggen waarom we een paar kleine dingetjes voor het huishouden hebben gekocht en achterlaten. Ze moet dit zeker niet als negatief opvatten, maar het maakte ons verblijf wat makkelijker.

Weer terug in een koud, winderig, nat Nederland even een mailtje, ten eerste om je te bedanken voor de bemiddeling. Het nieuwe huisje Tio Juan was erg goed. goed voorzien van van alles. Allerlei heerlijkheden van Maxima en Juan gekregen, daarnaast van de buren tassen vol sinaasappels, kortom een superleuke week.

We hebben twee weken een heerlijke onbezorgde vakantie genoten met goed wandelweer. 8 stevige wandelingen ondernomen, waarvan 2 x boven de wolken. Nieuwjaar salsa- en merenge-dansend gevierd in Los Llanos en een nieuwjaarsduik genomen in de branding bij Tazacorte.
Casa Tio Juan is ons erg goed bevallen. De ligging van het huisje is erg mooi en vrij. De tuin begint ook wat te worden. De verhuurders waren erg vriendelijk en behulpzaam. Wijn en fruit bij aankomst doen erg gastvrij aan.

We hebben genoten van casa Tio Juan: comfortabel, goed geequipeerd, rustig en aardige eigenaren.
Dank en groetjes.

We have returned from another happy holiday at Casa Tio Juan; the accommodation was just as lovely as last year and the weather was perfect. We have been trying to learn Spanish but still found it difficult to converse with Maxima and Adelto, but if we keep working on it maybe next time we'll do better.
We'd love to visit again, but maybe not next year; there are other countries we'd like to visit too.
Thank you for all your help and please thank Maxima and Adelto for making the Casa and garden so lovely.

We enjoyed the fun of Carnival, and of, course, also the whole island and the Casa Tio Juan which lived up to our expectations in every respect.
Maxima and her husband were very kind and provided us with a lot of fruit, which tasted far better than the stuff, we get here. We enjoyed our stay but got tired of alle the curves and bends in the roads as we wanted to see too much in a short time.

Terug naar de Casa Tio Juan website.
Website design:   Isla de La PalmaLa Palma, Canarische EilandenCopyright © 2017 Isla de La Palma